Nollning - Avtäckningskväll

Fick höra idag att jag alltid har något för mig eller är på väg någon stans. Det stämmer nog... Dock känner jag mig sällan så stressad. Men så är et ju som med allt annat, när jag har fullt upp så längtar jag efter lite tid att inte ha någonting att göra av tiden på. Och när jag inte har någonting att göra så längtar jag efter ett bra sätt att spendera min tid. Så det är ganska dum ond cirkel...

Fick också höra att jag såg "läskig" ut i min nollningsutstyrsel. Eller iallafall att jag "inte såg lika läskig ut" utan baskern än med ;) Det var ganska kul att höra eftersom jag hela tiden funderade på att skita i det och släppa ut håret. nollorna blev ganska chockade att jag hade längst hår av oss allihop för de trodde att jag skulle vara flintis eller något. Skojskoj :D

Det blev middag på Plaka för oss som inte fick biljetter till finsittningen men det var troligen roligare där än på kåren så vi hade det grymt najs. Nu är det dags för mig att förbereda för imorn och sova.


Kvällens outfit.
Kommer nog någon bild på nollningeoutfiten också någon dag,
det lär vara någon som har någon bra bild...

Till top