Pigghetens oläglighet

Det är så typiskt. När Mange vill se på film och mysa med mig vid 9 tiden så sitter jag i soffan och kan inte hålla ögonen öppna för att jag är för trött, jag lägger mig i sängen och somnar på 2 sekunder. När jag nu vet att jag ska upp halv 4, om 4 och en halv timme, så är jag inte ens trött... Kan ju visserligen ha något att göra med att jag försov mig i morse. Imorn blir det iaf vakta bygget 4 till 8 och sen champagne frukost med nollorna, lite lekar och stoj, avtäckning och så middag på plaka. Sen blir det hemgång för mig och kåren för de flesta. Men eftersom jag ska vara i stallet senast halv 8 på söndag så ska jag nog sova istället. Jag borde planera in en tid att städa också... Innan Mange kommer hem... Men det skiter sig nog så får bli i veckan. Har inga planer mer än lite föreläsningar då och då. Förresten så har syster flyttat till skåne nu. Höör för tillfället. Ska plugga i Lund. Får ta och åka och hälsa på så fort jag hinner! Nu fick jag inte skriva mer enligt telefonen så Gonatt
Till top