!?

Jag kan ta emot skit på det jag skriver här, men bara om jag har skrivit något elakt. Och det har jag inte gjort. Jag skrev vad jag kände om omständigheterna och det är inget brott. Jag kan inte fråga folk varenda gång jag ska nämna dem i min blogg. Men jag blir så otroligt less på folk som tror att hela världen kretsar kring dem. Folk som inte kan ta ansvar för vad de känner och vad de tänker och som inte ens märker att de sårar andra utan tror att de är så himla perfekta hela tiden. Jag vet om att jag sårar folk ibland, men långt ifrån så som folk sårar mig. Jag är ledsen men jag bara måste få det här ur mig!
#1 - - Callie:

Nu ska jag inte vara dum, men man ska fråga dem var gång. Det är enligt PUL, Peronuppgiftslagen :) Söt du är som tycker om mig iaf! :)

#2 - - clin:

jag ska aldrig mer nämna folk. Det blir smeknamn hädanefter.

#3 - - Callie:

haha, rätt inställning! Lycka till med dagens matematik!

Till top