Packning planer och glädjande nyheter!

Nu är alla julklappar inslagna och nerpackade. Ska ge mig på att packa kläder nu. Kul när man inte vet om man kommer vara borta 3 dagar eller en och en halv vecka. Jonas har svårt att bestämma sig. Vi har inga planer på nyår så tyckte att det nog hade vart roligare att vara kvar i Kalmar än att vara i Halmstad, men det är ju ganska många dagar mellan jul och nyår. Men jag får väl packa för länge så får vi se.
Jag tog jullov idag men ska sitta i skolan imorn för skojs skull. Jonas ska plugga så vi tänkte att vi kör direkt därifrån sen. Men det betyder ju också att jag får sitta där och vänta. Kanske tränar om träningsvärken från i söndags tillåter mig att gå utan smärta. Jag har ont!
Jag fick precis veta att vi fått godkänt på vårt sista FEM projekt som vi haft efter oss i ett år nu. Så härligt! Nu ska bara inlämningsuppgifterna i ytmodden bli klara också sen har jag ingenting efter mig som påverkar min examen! Kanske ska titta på det imorn...
Till top