Pengabrist

Funderar på hur jag ska lösa mitt problem med pengar. Får alldeles för lite tider på jobbet just nu för att det ska gå runt. Denna månaden fick jag ut 441kr vilket ger mig 850kr över när vi satt in pengar på matkontot och betalt hyran. Jag är skyldig Jonas lite pengar för en del möbler och syrran för lite julklappar. Och det jag har kvar ska räcka till bensin mm tex medlemsavgiften i ridklubben. Och då har vi ändå dragit in på matkassan rejält!
Så igår sökte jag ett 2dagars inventeringsjobb på totalt 10h och hoppas på att få det för att dryga ut lite. Men får jag inte mer arbetstider i vår så måste jag nog skaffa ett extrajobb till, speciellt med Div III tävlingarna som kommer dra en hel del pengar.
Det är bara en av de saker som snurrar i huvudet på mig just nu. Hoppas det löser sig...
Till top