Inte som det brukar, ett jobbigt men bra bättre.

Vi trivs i lägenheten men den är lite för stor. Jag lyckades slarva bort min mobil 2 gånger igår kväll. Jonas sa igår; Man är ju van att bara kunna sträcka sig efter saker, nu måste man ju gå och hämta dem!

Sitter åter i skolan, det blir långa dagar nu. Kan citera Jonas även här; Allt det jag gjort på de här två dagarna är lika mycket som jag gör på en vecka normalt. Och jag håller med!

Igår morse skrev jag klart arbetet som skulle redovisas på eftermiddagen och jag är nöjd med resultatet, får se vad det blir för betyg. Det var någon minut för kort men jag fick sagt allt jag ville, fick mer sagt per minut än de flesta andra så det ska nog vara lugnt! Igår kväll var jag ensam i lägenheten så jag tänkte hänga upp gardiner och städa. Men det gick inte få fast hållarna till gardinstängerna så jag får gå och köpa nya såna vita hållare som man sätter i väggen för de som sitter är sönderklämda. Men jag fick städat en hel del iallafall så innan jag skulle hämta Jonas i stan myste jag lite vid tvn med tända ljus.

Idag var jag i skolan vid 8.10 och satt med photoshop till 13.30. Sen blev det lunch och nu har jag fixat lite inför ex-jobbet. Ska sitta lite med hinderstödsförvaringsprojektet nu i 30 min sen blir det träning innan det bär av hemåt.
Till top