Jag säger tisdag, almanackan säger måndag!

Får hela tiden för mig att det är tisdag idag, blir stressad och tror att jag kommer behöva sitta hela nätterna och plugga. Men det är bara måndag! Imorn blir det jobb ett par timmar och sen hinner jag med en massa skissande och caseskrivande. Och sen har jag fortfarande två dagar på mig med iallafall caset. Så jag tvekar inte på att det ska gå, det har det gjort förut!
Jag har kommit igång med träningen också. På riktigt. Kör lite olika pass och så blir det en hel del kondition uppe på gymmet. Känns gött, men gillar inte att muskler är så tungt. Väger just nu mer än jag någonsin gjort förut, visserligen bara ett kilo, men är över den där gränsen som jag alltid sett som ett varningstecken. Min styrgräns, i processtyrningstermer. Men jag kämpar på, det känns bra iallafall och jag känner skillnaden!
Till top