Få en massa gjort dag...

Idag är en "få en massa gjort" dag. Varför känns en typen av dagar alltid så korta? De tar slut innan man gjort helften av vad man ska! Har iallafall tvättat och sorterat tvätten, uppdaterat startlistor till tävlingen, skrivit och publicerat ryttarmeddelande, gjort och gått igenom en funktionärs- och vem gör vad lista till tävlingen, mailat folk, gått en promenad, fixat ännu mer till tävlingen, fixat liite på ex-jobbet, betalt räkningar... Kvar att göra är att CADa, skriva om ex-jobbet samt företaget, städa, Skriva på ex-j-rapporten och så ska jag ut på en runa intervalltäning.

Körde 4x2:1 min igår kväll, idag kör vi lite hårare med 1:2 istället, får se hur många det blir.

"Gubbarna" har vart så homla duktiga på tävlingsplatsen! De har fått upp staket runt hela grusbanan och hela tävlingsbanan. Framridningen får provisoriskt bli inhägnad med rep tills vidare för snart är tiden ute inför den här tävlingen. Men det blir så hima fint!

Under den här veckan ska jag skriva på för sommarvikariatet. Och idag ringde de från Halmstads Äldrevård grej och erbjöd mig sommarjobb. Men jag tror det blir bättre med det andra! Och så fick jag ett mail nyss om ett bemanningsföretag som vill visa mitt CV för en kund! Skoj!
Till top