Hur ska det här gå?

Igår blev det plugg, sol, köra hindermaterial och sen TS-möte. Skulle vart i stallet halv 8 och ridit men vi var inte klara md mötet förän senare än så så när jag insåg att jag inte skulle hinna rida så stressade jag inte. Fick dock inte tag i Linda så visste inte om hon mockat och tagit in hästarna så strax efter halv 10 var jag där. Som tur var var det mockat men hästarna var kvar ute och de ville IN!
Blev ju dock ingen ridning och helgen är alldeles för fullspäckad för att det ska hinnas med. Men nästa vecka ska nog vara bättre!
Funderar på att ge mig ut på en liten promenad men tar nog det hemma hos mamma och pappa ikväll istället. För idag ska jag in till stan och säga upp lägenheten (glömde ju pappren sist jag tänkte gå dit), in en sväng på Biltema och sen ska vi hem till mor och far, gärna hinna tvätta bilen och sen ska vi förbereda för fest. För imorn har pappa och en kompis till honom 50års fest. Kommer bli en seeen kväll förodligen och på söndag ska jag vara i Drängsered halv 8 senast så jag hinner kopla in och fixa med datorn och allt. Så hur många timmars sömn blir det? Säg att vi är hemma 3 (tar ju en timme att köra) och jag måste åka seeeenast 7 så får vl gå upp halv 7, kan ju ta med frukost och äta där kanske... 3,5 h sömn.. Låter ju spännande.. Och jag som drömde om tävlingen inatt och i drömmen glömde jag knappa in allas resultat!! Haha Så efter klassens slut så hade vi inte några resultat på några ryttare. Lyckat.. ;)
Till top