Måndag, underbara måndag!

Jag käner mig väldigt husmorlig idag. Började med att diska när jag kom hem från jobbet. Sen vek jag tvätt och påbörjade lingondrickan som jag lovat göra till Jonas och fick lingon till av mamma igår. Nu har jag och jonas druckit lite vin och gjort kyckling och hemgjord wook till mina matlådor och jag ska påbörja en ugnspannkaka till ikväll.

Jag trivs så himla bra på jobbet så det är helt sjukt! Speciellt nu på Kundunikt så är det väldigt skoj tycker jag! Ska verkligen bli tre roliga kommande veckor!

Nämnde til chefen att jag trivs så bra och att jag gärna skulle stanna kvar. Då såg hon lite finurlig ut och sa att det snurrade många tankar i hennes huvud just nu... Så vi får väl se vad som händer i framtiden...

Tänk att detkan vara så kul att gå till jobbet en måndag?
Till top