Fredag

Jag hade nog vätskebrist inatt. Drömde konstiga saker och vaknade vid 5-tiden och kunde knappt andas. För varje andetag så kändes halsen bara mer och mer som en uttorkad öken. Och huden på händerna och fötterna kändes så där äckligt torr. Gick upp och drack lite vatten men det tog en bra stund innan jag kunde somna igen. Vaknade sen flera gånger med ungefär samma känsla och drack mer och mer vatten. Det var himla obehagligt! Men nu känns det bättre.

Känns mer som en vanlig förkylning nu när febern har gett med sig riktigt.
Har dock huvudvärk till och från men inte så där jättejobbig.

I eftermiddag ska jag tvätta så har samlat ihop all tvätt nu och väntar på att klockan ska gå. Borde även diska och damsuga om mamma och syster ska komma inom imorn men får se hur mycket jag orkar med.

Ska jobba imorn förmiddag. Lite tråkigt eftersom jag precis fått lite extra pengar över OCH det har blivit en plats över till Göteborg imorn, heldag. Lite surt men sånt är livet. Får hoppas att jag kan planera in det nästa år!

Nu hoppas jag att jag blir tillräckligt frisk snart så att jag kan rida! Hade förmodligen orkat om det inte var så kallt ute men det svider något så fruktansvärt i näsan av kylan. Det gör ont bara att andas inomhus med den.
Till top