På bättringsvägen

Tycker att jag ser lite piggare ut idag. Har ingen feber, orkar titta på en skärm och lyssna på ljud ur högtalare i mer än 30min i sträck och behöver inte sova en gång i timmen. Jonas uttryckte sig visserligen i morse med att jag såg ut som om en buss kört in i huvudet på mig...? Vad han menade med det orkade jag inte reflektera över just då. Men jag tycker att jag ser ganska pigg ut. Dock rinner näsan så hag tror jag borde ha gått ner ett kilo i vikt snart efter att ha forlorat så mycket vätska!
Har fått en del gjort på ex-jobbet och myser nu lite med serier, knäckebröd och nötter. Har ingenting mer onyttigt hemma tyvärr...
#1 - - Lisa:

Vad skönt att du är på bättrings vägen. Jag har oxå legat sen måndags morgon. Superförkyld och gör inget annat än sover. Men det känns som om det är på väg att vända nu. Krya på dej!

Till top