Sommarlov

Det har varit långa dagar senaste veckan.
I fredags kväll blev det iallafall examensfirande med familjen. Först middag på Verona och sen tårta hemma. Fast innan middagen tog vi en sväng till EuroStop och jag hittade äntligen en klänning til examensfesten!
Fick lite paket också, en elrill och lite pengar till en ny cykel mm =) Ska få en grej av syster också sen =) Det var en mysig kväll som avslutades med ett besök på Jonas klassfest så var hemma halv 2 typ. Sen upp i lördags och gå på utexpo kl 10. Sen avslutning med lärarna, käka hos en kompis, åka med till lokalen och fixa inför festen, göra sig iordning för middag, taxi till Trottobar för fördrink, middag på Lilla Helfwetet och taxi till Duni för fest! En mycket trevlig kväll! Syster var snäll fyllechaffis och vi åkte hem medan jag hade kul så typ halv 3.
Idag har jag njutit av sommarlovet med pizza, buss till NorrePort, promenad till typ Andersberg för att hämta bilen och sen grillning. Det var mitt sommarlov det. Börjar jobba heltid imorn, så kl 7 ska jag vara på jobbet. Så nu ska jag sova.. Imorn blir första heldagen på jobbet. Tur jag börar med två 4-dagarsveckor!!
Till top