Lycklig dag

Jag kom in som konsult för ett halvår sen och måste ha gjort ett enormt intryck på mina kollegor. Kanske för att jag varit överkvalificerad assistent vilket gjort att jag kunnat hjälpa till med mer än de räknat med och förstått saker de räknat med att få förklara mer än en gång. Resultatet av hårt arbete blev i alla fall att flera av dem påtryckt cheferna med att de borde anställa mig på företaget för att de inte vill riskera att förlora mig!

Kan man få ett bättre betyg?

Och idag hände det, jag sa upp mig från konsultfirman och skrev på papper på företaget för fast anställning från och med 1a oktober, utan provanställning!

Wiihooo!

Det firas ikväll med en mysig kväll i soffan med den sista slatten vin från flaskan.

Och en vacker regnbåge hade vi också ikväll men jag behöver inte springa dit, jag har redan hittat min skatt i livet!

#1 - - Saras Träningsblogg:

GRATTIS!! Härligt jobbat!! Vilken underbar fredag :D

Svar: Tack! Ja det var en riktig toppendag!
Carolin Arvidson

Till top