Onsdag 27 mars

Det har varit en lång men produktiv dag! Började med ett pass BodyBalance på gymmet vid jobbet och var på jobbet halv 9. Gick hem vid 17 men hoppade av vid Nordstan för att shoppa lite presenter mm. Blev även lite nya träningskläder till mig själv :) känns skönt att ha några småslantar över och jag längtar verkligen till den där lönen så jag kan börja betala av "studielånet" och komma igång med ett nytt sparande!
Var hemma vid 19.30 ca och fick gjort en massa hemma, packat ridkläder till imorgon, hämtat paket på macken, städat, slagit in paket, betalt räkningar mm. Känns skönt att ha fått gjort så mycket!

Imorgon har vi halvdag på jobbet så jag tänkte tillbringa eftermiddagen i stallet. Och för att lösa det på bästa sätt blir det cykeln till jobbet vid halv 7 imorgon bitti och sen cykla till Jonas jobb vid 12 och byta till bilen och lämna cykeln till honom. Får väl se om jag hittar bara ;)

Nu ska jag sova så jag orkar upp och cykla imorgon ;)

Till top