Bra start

Känner mig nöjd med dagen. Har stretchat flera gånger och fått ett pass för rygg och core! Passet bestod av ridning! Ett superpass! Red med gummisnodd första 25min och tog sen av den och vilken fin polle de resterande 25min! Kändes riktigt härlig att rida! Och jag får väl ge mig skälv lite beröm också för jag red bra idag! Försökte få samma kvickhet i steget som vi har på markarbetesträningarna och det gav resultat! Avslutade med att rida igenom LC:1an och det kändes helt okej! Söta lilla Zantos kämpar på så bra och det känns att han utvecklas för varje vecka! Kul!



Hade kvällsfodring så det blev en sen kväll i stallet och sen ville Jonas att jag skulle handla lite, han har varit hemma sjuk idag och verkar bli hemma imorgon också. Så nu har jag kommit hem, duschat och äter tomatsoppa :) men dags att sova snart!
#1 - - Rund är också en form!:

Härligt när de är pigga och alerta! :-)

Svar: Ja verkligen! Så skönt när de kommer igång och går lite för egen motor så man inte behöver banka på ;)
Carolin Arvidson

Till top