Smärta

Tisdag, betyder GRC och idag AllHill. Jag var peppad i morse sen såg jag att de hade ställt in passet och blev besviken. Sen hade de ändrat sig och skulle köra ändå men jag var redan lite mindre peppad. Men tog mig dit och under uppvärmningen kände jag suget efter att få ta ut mig rejält och utmana kroppen. Uppvärmningslöpningen kändes riktigt superbra och jag tyckte att jag började hitta en bra teknik. Lite löpskolning och så körde vi igång med cirkelträning. Och vad händer? Jag känner av höften igen! Hann med nästan hela första 6min och sen försökte jag hänga med något så när på andra. Efter 3 set valde jag att gå hem och inte belasta benet i onödan. Känns surt! Men vad gör man?
Nu sitter smärtan upp i ländryggen och jag vet inte vilken smärta som är den ursprungliga. Men. Det visar sig kanske.

Nu sova innan ögonen trillar ihop!

Till top