Coreträningsbehov och resfeber

Var på massage idag. Det var på tiden! Var riktigt stel och öm... Och fick en påminnelse om att jag borde köra mer Coreträning... Ja, det har ju varit lite dåligt på den fronten ett tag kanske.
Men positivt: fick bokat nästa tid måndagen efter Göteborgsvarvet! Så nu borde musklerna inte kunna med att svika när jag fixat en så bra belöning till dem!
 
För övrigt så börjar jag bli ganska nervös inför Kinaresan. Men det ska väl gå vägen..
Har börjat packa lite smått men är ovanligt ostrukturerad. Det är liksom en annan nervositet än vanligt. Kanske för att det är min första resa utan någon "nära och kär". De här människorna känner inte till hur kräsen jag är med mat (vilket jag alltid tar ansvar för och ser till att få i mig tillräckligt med energi på ett eller annat sätt). De känner inte heller till hur beroende jag är av snön sömn och att få gå och lägga mig när jag är trött. Och en massa andra tjejgrejer som kan bli problem när man reser ensam med 3 killar/män. Men det ska väl gå bra!
 
I alla fall så blir det väl som förra Kinaresan, inget Facebook men kommer kunna skriva på bloggen och förhoppningsvis ( detta blir något av ett test) så publiceras det på Facebook för den som vill intressera sig i mig och mitt liv :) 
Dock betyder det också att om ni kommenterar på Facebook så kommer jag inte kunna se det men om ni går in på bloggen så kan jag läsa det :)
#1 - - Anonym:

Inte visste jag att du var beroende av snön, det kan bli jobbigt i denna värmen

Svar: Haha, ojdå, sömn så klart!
Carolin Arvidson

Till top