Resultat av målen för 2014

Jag hade två kategorier mål under 2014. Och så här gick det:

Träningsmål:
✖️ Slutföra Kortvasan på under 3:15:00 (ungefärlig mediantid bland 2013 års damer i kortvasan)
Ja inte klarade jag tiden, men jag är ändå sjukt nöjd med min prestation!

  1. ✖️ Springa GöteborgsVarvet på 2:45 (vill skriva 2:30 men inser att det är bättre att vara realistisk.)
  2. Eftersom jag blev sjuk så kunde jag inte starta och någon annan halvmara blev det inte. Men det känns ok ändå!

  3. ✔️ Fortsätta med vardagsmotionen att cykla till och från jobbet samt ridningen.
  4. DET har jag klarat! Jag har cyklat till jobbet varje dag (med undantag för sjukdom eller så).
  1. ✔️ Komma igång med regelbunden styrketräning
  2. Det har varit lite till och från men jag får väl ändå säga att jag kommit igång med det även om det inte blivit regelbundenhet av det än.

  3. ✔️ Träna i snitt minst 3 gånger / vecka
  4. Även här har Jah väl uppfyllt mitt mål, med bravur tycker jag!
 
Livsstilsmål:
✖️ Renovera hallen
Har vi inte gjort men vi har gjort upp en plan och en budget och står i startgropen och väntar på rätt tillfälle.
  1. ✖️ Avsluta alla hittills påbörjade renoveringar (vardagsrum, sovrum)
  2. Inser nu att vi inte gjort ett skit på hela året! Får se till att få upp lite lister snart!

  3. ✔️ Gå en kurs inom något
  4. Jag gick en Inventorkurs via jobbet, det måste väl räknas?

  5. ✔️ Bli mer aktiv i bostadsrättsföreningen.
  6. Inte altuellt nu när vi tänkt flytta men jag har ju suttit i valberedningen fram till senaste årsstämman nu i höstas.

  7. ✔️ Njuta av allt bra och umgås med vänner som får mig att må bra!
  8. Det tycker jag nog att jag har gjort! Men man kan alltid bli bättre på det!
Till top