Cykellycka

Årets sista tjejträning med CK Master blev en förträffligt bra tur! En massa härliga stigar och några utmaningar! Jag cyklade ner för ett dropp som bara kom och jag inte var förberedd på och flera gånger valde jag den svårare stigen när det fanns alternativ! Är riktigt nöjd! Och 18 km fick vi ihop dessutom! 


Och som en extra självförtroende-boost så gick jag enligt Merve, som leder träningarna, under kategorin "har cyklat mycket"! Okej, det kanske var i förhållande till de andra som var mer nybörjare, men ändå!


Totalt hittills i år har jag nu cyklat strax över 100mil. Och det är exklusive pendlingscykling!

Det känns så himla bra just nu! Jag tränar mycket, men det är det verkligen värt för det ger tydliga resultat på så många olika plan!
#1 - - Rund är också en form!:

Jag blir verkligen sugen på att skaffa cykel. Men få ur den där tummen...... ;-)

Svar: Du får gärna komma och provcykla hos oss om du vill! Kanske ev är någon storlek för liten ram men det ger ju en liten uppfattning :)
Carolin Arvidson

Till top