Träningssammanfattning Mars

Jag avslutar månaden med en vilodag. Jonas är dunderförkyld och jag har känt mig hängig hela dagen så det känns bäst så. Men jag passar på att sammanfatta månaden, som ju är den bästa träningsmånaden på läääänge! Har nog till stor del Mountainbiken att tacka för det inser jag ;) Men det ska vara kul att träna och det är det just nu!
 
 
Det är mycket rött och det är cykel i alla dess former. (Plus pendlingen då men den räknar jag ju som vanligt inte in).
Några fläckar löpning (orange), duktigt med styrka (blått) i början men det glömdes liksom bort sen.. Och ett litet yogapass mitt i...
 
I jämförelse med de senaste månaderna så är det en stor mängdförbättring!
 
 
 Och det är ganska tydligt vad som tar mest träningstid. Som tur är är det bland de bästa träningsformerna jag varit med om! Kul och sjukt jobbigt och samtidigt utmanande för både kropp och pannben!
 
 
#1 - - Saras Träningsblogg:

Det var ingen dålig månad du! Lätt hänt att det blir mindre gym nu när man hellre cyklar och springer ute! :-)

Svar: Nej jag är riktigt nöjd :)
Precis! Speciellt med de senaste dagarnas väder! :)
Carolin Arvidson

Till top