Min favoritpryl

 
Med förhoppning att det ännu inte är för sent tänkte jag vara med i en bloggtävling. Elna Dahlstrand på formcykel.se arrangerar och priset är 1000kr presentkort på Addnature!
 
Tävlingen finns här!
 
Min favoritpryl just nu är helt klart min MTB, en Kona Process 111! Eller ja, ska det vara riktigt rätt så är ju halva sambons men även han kallar den för min.
För ett halvår sen trodde jag aldrig att jag skulle cykla Mountainbike men nu är jag helt såld och ångrar inte för en sekund att jag tömde sparkontot för att prova på något nytt! Mountainbiken har gett mig en möjlighet att utmana mig själv och utvecklas både fysiskt och psykiskt. Det är underbara fysiska träningspass och ännu mer underbar ren lycka när man klarar något nytt eller ser sin egen utveckling! Och dessutom har det både gett mig och sambon ett gemensamt intresse och gett mig ett nytt forum att träffa nytt folk!
Så därför är min Mountainbike min favoritpryl, jag förknippar den med glädje!
 
#1 - - Rund är också en form!:

Åh, vad jag är sugen på att skaffa en MTB. Jag har funderat på det länge, men jag måste nog göra det. Snart.... :-)

Verkar vara skitroligt!

Svar: Ja men absolut! Det är skitskoj! Och tillsvidare kan man ju alltid hitta någon att låna av för att prova, många cykelklubbar har lånecyklar! :D Tror att du skulle älska det du som gillar skogen och ni verkar ju definitivt ha många bra stigar runt knuten ;)
Carolin Arvidson

Till top