Cykel på väg

Förkylningen börjar äntligen lätta något och idag har jag åtminstone inte sovit någonting på dagen. Men jag längtar tillbaka till vardag, jobb och träning nu!

Men som tur är har jag fått ett glädjande mail i alla fall!


Snart, snart får jag min cykel! Då ska här vinterdistanstränas och kanske, kanske, vågar jag mig på att prova på ett riktigt Cyclocrossträningspass i Slottsskogen!
#1 - - Rund är också en form!:

Vad skönt att du mår bättre! :-)
Har inte du redan en cykel? Eller blir det som med löpningen; Man kan aldrig ha för många (skor/cyklar)? ;-)

Kram M

Svar: Ja det går åt rätt håll nu! :)
Haha! Jag har redan 2 cyklar! ;) men detta är ersättaren för den som blev stulen i somras. För racern är lite för fin för att få gå ut vintertid och bli smutsig om tassarna och den gamla pendlaren är lite för obekväm för att cykla på några längre sträckor ;) så den här blir liksom ett mellanting :) men ja, det är så, man kan inte ha för många cyklar! Tur att de håller längre än ett par skor men synd att de kostar (litegrann) mer och inte går skuffa undan i en garderob lika lätt.......
Carolin Arvidson

Till top