Måndagsträning och Måndagstankar

Eftersom asfaltslöparskorna blivit ståendes på jobbet så passade jag på att springa hem dem idag. Kände dock att benen var lite sega efter lördagens löpning så tryckte på i 5km och när jag kom till Hjalmar Branting så tajmade jag perfekt och smet in mellan bussdörrarna precis när de skulle stängas! Så blev det bussen hem och sen trampade jag ur benen i en blåsig cykeltur på 36km. 



Fick ett mail idag med en inbjudan till prisutdelning i bland annat Göteborgsserien. Skulle bara kika in och se vilka man känner som placerat sig men fick se mitt eget namn. Vet inte riktigt vad jag känner för det än dock. Det är en 1:a, tre 2:or och så har de satt mig som 3:a och sist... 

Det som känns lite fel är att av de tre deltävlingar som jag körde så kom jag sist i två och näst sist i en... 

Resonerar jag konstigt? Borde jag tacka, bocka och vara glad?
#1 - - Rund är också en form!:

Hihi! Du är ju för söt. 5 km löpning, sen buss och sen cykel 36 km (!!!) ;-)

Kram M

Svar: :)
Haha ja, vaderna tyckte att det var liiite jobbigt att springa ;) men cykla gick bra! :D
Kram
Carolin Arvidson

Till top