Huvudstående

 

Tränar huvudstående.

Ett filmklipp publicerat av Carolin Arvidson (@carrolite) den Okt 10, 2014 at 11:01 PDT

 
Efter Yogan idag så var jag så sugen på att träna lite mer huvudstående. Har tidigare behövt utnyttja den där väggen lite åtminstonne i uppstigningen, men idag gick det helt utan! Fast väggen får finnas kvar där som en säkerhet ganska länge tror jag ;) Men det är så coolt att kunna stå utan!
 
Och när vi ändå touchar ämnet; Det är snart final i oktoberplankan och jag är lite nervös! 3 min känner jag att jag vill klara men har ju inte plankat på flera dagar nu! Hoppas att mina andra påhitt har haft fördelaktiga effekter!
#1 - - Rund är också en form!:

Coolt!!!
Jag har inte testat, men kan tänka mig hur osmidig jag skulle se ut... Haha! :-)

Kram M

Svar: Testa! Det är lättare än man tror när man väl hittar teknik och balans! :) kram
Carolin Arvidson

Till top