Plankpers!

Oktober är slut och därmed oktoberplankan. Jag trodde inte att jag skulle klara särskilt länge men jag persade! 
I början av månaden gjorde jag 1.36, idag dubblade jag med 3.17!




#1 - - Rund är också en form!:

Grymt! På mitt gym körde de något plank-race för inte så länge sen. Någon äldre dam vann på typ 7-8 minuter! Helt galet. Hon gjorde det säkert på vilja. Äldre kvinnor kan vara rätt envetna... Eller? Haha! (Förlåt, den var låg). :)

Bra gjort hur som helst. Jag fixar nog ungefär samma som du innan utmaningen (ca 90 sek).

Kram M

Svar: Åh kul! Ja men du har rätt! Gamla tanter har pannben! Min farmor hade aldrig plankat och gjorde över en minut när jag utmanade henne! Och då sa hon själv efteråt att hon nog hade kunnat pressa sig lite till :)

Tack :)
Testa, man blir förvånad hur länge till man klarar när magmusklerna börjat darra ;)
Kram
Carolin Arvidson

Till top