Rullskidor eller inte rullskidor

Jag står i valet och kvalet om jag ska köpa rullskidor eller inte. Visst skulle jag absolut behöva träningen men just nu är ekonomin rejält ansträngd och det skulle kosta minst 2000kr bara med skidor och bindningar varesig jag köper nytt billigt eller begagnat. Sen skulle jag behöva andra stavar för att inte förstöra skidstavarna och ev nya pjäxor eftersom mina är rejält varma och det fortfarande är typ 13° om dagarna. Och de pengarna känner jag att jag nog hellre lägger på att åka dit det finns snö i vinter. Förhoppningsvis räcker det att åka till Borås i december och för 2000+ får jag några resor dit! Så jag fortsätter nog med stakmaskinen, hur tråkig den än må vara. Har inte kommit upp i mitt mål på 60min en enda vecka än men jag har åtminstone stått i den något varje vecka! Senast en kvart igår efter lite skidstyrka men sen övergick jag till att göra lite yoga med mycket huvudstående. Det ÄR verkligen så befriande och lugnande som de säger!
Till top