Skidåkning på låtsas och plankutmaning

Jag känner mig riktigt taggad att komma igång med träningen inför Vasaloppet och starten på min klassiker! Och faktum är att jag redan är igång!
 
I morse körde jag mitt andra pass på stakmaskinen. Det blev 20min och det känns fortfarande helt okej i kroppen så nästa gång ökar jag ytterligare lite!
 
Nu hoppas jag att det blir möjlighet att träna lite på snö på någorlunda nära håll i vinter. Jag kommer ju behöva teknikträna! Men så länge får fokus ligga på styrka och kondition!  
 
Det skulle faktiskt passa med en utmaning kanske.. 5min planka innan nyår? Är någon med på den? (Jag har klarat 3min EN gång.. Sist jag testade en långre planka var 2 min en plåga.) Ja, 5min planka är länge... Men det är långt till nyår!
 
Avslutade morgonens träning med 1h yoga och det var som vanligt helt underbart!
Till top