Sammanfattning nov, dec, jan

Det har varit dåligt med träningssammanfattningar de senaste månaderna. Förmodligen för att det känts som att jag knappt tränat. Men det har jag ju!

I november blev det totalt 1087min och i december totalt 987min.
Januari startade 2015 med hela 1663 vilket är otroligt bra för en vintermånad men så är der ju en hel del skidåkning i Orsa.


Träning 2014


Fördelning 2014


#1 - - Hanna:

Å vad mycket kul statistik. Nu måste jag nog också göra nya plottar :) Hur känns det inför Vasaloppet? Känner du dig redo?

Svar: Do it! :D
Jag känner att jag åkt alldeles för lite skidor men att det ändå känns under kontroll och att jag kommer kunna ta mig i mål men är lite orolig att jag kommer bli besviken på mig själv. Typ. Hur känner du?
Carolin

#2 - - Rund är också en form!:

Det är ju nästan en halvtidstjänst i veckan, de där timmarna! ;-)
Kram M

Svar: Haha ja de bra månaderna är det i alla fall en kvarts tjänst ;) men det är det ju värt när man gör något som man tycker är kul! :)
Kram
Carolin

Till top