Träningsplaner

Den kommande veckans träning är planerad och jag ser fram emot den! Äntligen har jag fått i alla fall en träningsrutin: tisdagsträningen. 
Och så ska jag gå på mitt första spinningpass med CK Master. Har planerat att gå i flera veckor men varenda gång har det kommit något emellan!
Och om det inte blir skidor hela helgen så kanske det blir en cykeltur i stället.

v7 (9/2)
Måndag: Styrka
Tisdag: Löpning Intervaller + BodyPump + Yoga
Onsdag: Spinning Partille
Torsdag: Vila
Fredag: Löpning till jobbet
Lördag: Skidor?
Söndag: Skidor?
#1 - - Rund är också en form!:

Och jag tycker det är tufft att köra intervaller och yoga på tisdagar. R.E.S.P.E.K.T. att köra Bodypump emellan?! :-o
Hehe! :-D

Kram M

Svar: Hahaha!! Fast löpningen blir ju bara 3,5km så den är ju inte något att skryta med ;) och Bodypumen testade jag första gången förra veckan och då hade jag kanske lite klent med vikter så då gick det ju bra att yoga efteråt. Vi får väl se om jag överlever imorgon eller om jag får släpa hem kroppen i delar ;) haha!
Kram
Carolin

Till top