Annorlunda träning

I träningsdagboken ser det ut som att jag har vilat idag, men inte då!

Började med att åka till ÅVC och hämta ut ett kort och sen hyra släp på vägen hem. Sen ägnade vi ca 2,5h åt att bära ner alla garderobsdelar (3 trappor utan hiss och ganska tungt material) och sen slita ut golvmattan. 

Det går åtminstone framåt med renoveringen.

Sen körde vi till ÅVC och tömde allt. 
Åkte in till stan och köpte en möbel som syrran hittat på blocket och som vi ska husera ett tag och passade på att uträtta lite andra ärenden.

Nu är jag helt slut, känner mig mör i de flesta musklerna och tycker att jag definitivt fått nog med träning för en dag!
#1 - - Rund är också en form!:

Såna där "vardagliga" grejer har en tendens att ge träningsvärk. Minns när vi bar ved en halv dag. UJA!! :-o

Hoppas det känns imorgon. ;-)

Kram M

Svar: Ja det hoppas jag också! Det känns på energin just nu i alla fall! Trots rejält med mat och godisresterna från igår så är jag totalt slut!
Carolin

#2 - - Träningsblogga:

Sånt där är bra träning!
Flytta och renovera och sånt, brutalt ju!

Svar: Ja precis! :)
Carolin

Till top