D-vitaminboost

Jag var så grymt trött i eftermiddags. Tog två bitar vetelängd på avdelningsmötet, men inte tusan hjälpte det!

Men som tur var hade jag varit förutseende och tagit crossen till jobbet så jag gick tidigt och tog en omväg hem. Hade egentligen planer på att springa idag men ville ju känna på den nya tramptekniken mm!


Det blev knappt 30km. Om tre månader ska jag köra tio gånger så långt, dubbelt så fort. Som tur är har vi hjälp av varande då!

Men mina tre mil idag var inte fy skam. Uppvärmning på platten längs älven och sen naturliga backintervaller. Jag kommer nog ta den här detouren hem fler gånger för det var riktigt bra backträning! Har kört ner för den där mördarbacken men aldrig uppför tidigare.


Underbart väder var det också så en riktig D-vitaminboost!


Avslutade med 20min styrka och en kvart yoga hemma och känner mig nu betydligt piggare!
#1 - - Träningsblogga:

3 mil är verkligen inte fy skam!
Och så härligt med solen! Mmmmm :D

Svar: Nej, men med 450mil innan Vättern som mål så är det på tiden att få till lite långdistanser ;) men solen var härlig ja!! :D
Carolin

Till top