Förinställt inlägg: Måltider per delsträcka

Om allt går enligt plan och förhoppning så har jag kört genom starten nu. 
 
Mitt mål är att köra på under 10h. En dröm vore att köra på 9h, men det är nog inte möjligt just nu.
 
Mina måltider per sträcka kan ni se nedan. Jag har ingen aning om ifall jag ens har en chans att klara dem men de är satta utifrån min totala måltid, banprofilen, mina tider på träning och tider för en åkare som gick i mål på 10h 2013.
 
Om ni vill följa mig och se hur det går så kan ni göra det här, mitt startnummer är 2189.
#1 - - Rund är också en form!:

Ser bra ut! 25,5 km nu! Go, go, go!! :-)
Kram M

#2 - - Anna . P:

Stort lycka till idag!
Själv njöt jag av mina tre mil igår 😊

Svar: Tack!
Åh vad härligt! Hur gick det för dig? :)
Carolin

#3 - - Kari Gardelin:

Heja heja! Och respekt till dig som skall köra nio mil, tre var alldeles tillräckligt för mig!

Svar: Haha ja, tre hade räckt för mig också ;)
Carolin

Till top