Måndag!

-- Mitt leende går ända upp till öronen idag! Det börjar äntligen lägga sig nu, att jag persade med nästan 5min! Och jag är så grymt stolt över mig själv!
Tack för alla fina kommentarer på olika sociala media! 

-- Hade PDP (Personal Development Planning) på jobbet idag och fick fin respons av chefen! Och ett förslag som de förhoppningsvis får igenom högre upp i näringskedjan och som i så fall kan betyda delvis nya spännande arbetsuppgifter för mig!

-- Mycket att göra på jobbet och mindre tid till träning. Men det betyder övertid som ger lite extra cash till cykelprycklar som nytt styre till finingracern eller kanske pedaler till MTBn!

-- Benet som spökade lite igår var stelt och ömt i morse men med en halvtimme utan serveranslutning på jobbet hann jag stretcha igenom ordentligt och besvären försvann!

-- Har inte varit på yoga på typ jättelänge så har bokat pass varenda dag framöver för att försöka komma dit!

-- Skrattar lite inombords varenda gång jag ser det här i J:s kalender

Jag hade visst frågat om det var någon organiserad träning, när han först bara skrivit "MTB träning Hisingen". Så nu är han noga med att klargöra vad som gäller!

-- Den ena gråhunden där hemma (som blev svensk mästare i höstas) fick en valp i morse och förhoppningsvis några till snart! Så i påsk blir det valpmys!
#1 - - Träningsblogga - Ida:

Så grymt imponerande pers!

Svar: :D
Carolin

Till top