Miserabel lördag

Det här är en alldeles gräsligt dålig dag! Jag har fått ont i höger vad/vrist. På utsidan... Tror att det bara är en ansträngd muskel efter traillöpningen i torsdags men det kom så himla olägligt med seedinglopp till Göteborgsvarvet imorgon! Så idag är det kompressionsstrumpor och linement som gäller och jag hoppas kunna springa imorgon!
 
Dessutom åkte vi till IKEA för att köpa garderober. Det gick ganska bra trots att jag var lite sur och vresig och inte alls på bra humör. Vi fick inte tag i något släp så vi lämnade in varorna för hemkörning (blev ju ändå typ samma pris som att hyra släp) och åkte hem. Varorna kom till entrén för ett par timmar sen och innan allt var uppburet 3 trappor (och då köpte vi ändå bara ungefär hälften idag) så var mina armar riktigt trötta. Och nu när Jonas öppnade ett paket så visade det sig att det blivit fel. Riktigt fel... En garderob blev både för grund och för låg och resten för låga. Hur gick det till??? Jag som är så sjukt noga och strukturerad när det kommer till sånt här?!?!?! 
 
Så nu ligger jag här i soffan med mina kompressionsstrumpor och surar och är allmänt besviken på mig själv!
 
 
#1 - - Rund är också en form!:

Näää, vad tråkigt!
Jag hade blivit sur jag med. Men skyllt ALLT på IKEA! Gör de nånsin rätt, liksom...???? Haha! ;-)

Svar: Ja, riktigt segt!
Haha ja, jag hade ju iofs gjort inköpslistan i deras app så kan ju kanske skylla på den? ;) haha!
Carolin

#2 - - Träningsblogga - Ida:

Huvva så segt, med både ontet och Ikea.
Hoppas att du kan springa idag iaf!

Svar: Ja verkligen!
Yes, jag ska försöka i alla fall :)
Carolin

Till top