Springa snabbt

En kollega kommenterade häromdagen att jag springer mycket... Förstod först inte vad han menade men insåg att han hade läst i verksamhetsberättelsen för jobbets aktivitetsförening. Vi skickar alltid in resultat för lopp eftersom vi sen får ersättning för halva startavgiften.
"Och snabb är du också" säger han sen... Först blev jag lite ställde, jag? Snabb? Nääää..... Men när han gått så gick jag in och kollade på förra årets löpresultat. Jag startade på tre millopp och jag sprang allihop under timmen. Och så här i efterhand så är jag otroligt nöjd med det! Jag börjar nog bli ganska snabb ändå!
 
 
På söndag är det dags för årets första lopp, seedingloppet till Göteborgsvarvet, 10km. Känns faktiskt riktigt spännande att se hur det går! 
Insåg också vilken tur det är att vi inte har någon cykelsektion så vi inte presenterar resultat från cykellopp för då hade de väl trott att jag var galen på riktigt! Det räcker med att springa till jobbet ibland och att cykla turer över 3mil så har de redan den uppfattningen ;)
 
 
Till top