Prinsens Minne mm

Jag är så nöjd med gårdagen! Sprang på 1:03:14 och det trodde jag inte att jag skulle klara, men det gjorde jag! Jag är nu peppad att göra det igen för att kunna göra det bättre men det blir nog inget mer lopp i år, jag vet iallafall inget mer som går i närheten, men om någon vet något så hojta till!
Efter loppet bar det av hemhem, vila lite, duscha och så iväg på kräftskiva. Mycket trevligt och gott! Sen klämde vi in oss 6 vuxna i bilen och åkte in på Ljunngbydagarna, tittade på KörKampen och det var himla skoj när man kände så många som var med och så klart vann vårt Lidhultslag med den största och mest högljudda hejarklacken! Sen blev det en Älgkebab hos Systeryster som har jobbat i matoset hela veckan, är ledig idag och påbörjar en ny vecka på jakt och fiskemässan på Bosjökloster imorgon.
Till top