Långspinning

180min spinning plus 15km cykel dit och 15km cykel hem. Det känns i kroppen nu kan jag lova!

Körde dubbla spinningpass. Det första var ett klassiskt pass men med en väldigt livfull och peppande instruktör! 
Det andra passet var med klubben och var lite mindre hetsigt men inte mindre jobbigt! Intervaller 6-6-10-12-10-6-6min med 2min vila mellan! 


Jag är jättenöjd med båda passen men allra mest med att jag trampade i totalt 5h idag!
#1 - - Rund är också en form!:

Du är ju G.A.L.E.N....?!! Haha! Nädå, jag skojar bara. IMPONERANDE däremot! :-)

Kram M

Svar: Haha! Jag skrev inget om hur mycket av tiden som gick åt till att cykla de 15km hem men om vi säger så här: det gick inte fort till jobbet heller! ;) kram
Carolin

#2 - - Träningsblogga:

5 timmar! Där ligger man i lä med sitt 50-minuterspass idag :D

Svar: Haha ja fast jag vet inte direkt om det är något att skryta med att det tog över timmen att cykla strax över 15km hem ;) men jag är nöjd med passet, behöver få in fler långpass av olika slag! :)
Carolin

Till top