Sjukdom, ingen bra start på anställningen

Vad var det värsta som kunde hända nu när jag börjar jobba? Klart som fan att jag gått och blivit sjuk! Hade ont i halsen och huvudet när jag kom hem från jobbet igår kväll och gick och la mig tiiidigt! Kl 6 i morse hade jag sovit i 13h och var inte bättre. Så fick bli hemma idag. Har mått ännu sämre än igår, ont i halsen och svullen i halsen. Inte så ont i huvudet. Trött i hela kroppen och ont i svanken trots flera små promenader för att mjuka upp musklerna. Och till råga på allt så är det underbart väder...
Idag var det trots allt inte hela världen att jag var hemma eftersom jag inte börjar jobba på riktigt förän imorn, men känns ju lagom kul om jag måste vara hemma imorgon, första riktiga dagen på jobbet. Vad ger det för intryck liksom... Så jag får nog masa mig dit oavsett hur jag mår och så får chefen skicka hem mig om han tycker att jag borde vara hemma. Men jag vill ju liksom inte smitta ner de andra!
Nu blir det en promenad till ica och fylla på panodilförrådet samt bananförrådet...  Borde förmodligen inte vara ute för mycket men måste få bort smärtan i ryggen om jag ska kunna sova ikväll...
Fick ett tråkigt samtal igår kväll. Jag hoppas att det kommer ett lyckligt slut ikväll!
Till top