Onsdag morgon

Frukosten intagen och just nu njuter jag av en stor kopp te, allt för att förkylningen ska hålla sig någon dag till utan att bryta ut.

I måndags jobbade jag över någon timme och sen fick Poker ett dressyrpass. Han släppte ganska tidigt och jag fick igenom honom ganska bra i båda sidorna! Det går framåt!!

Igår jobbade jag till strax efter kl 18. Det blir mycket övertidsarbete just nu för jag ligger så mycket efter med listor och fakturor. Men kom ifatt en bit igår och ska nog snart vara i fas.
Poker fick en snabb genomridning och det funkade bra. Inte helt loss i sidorna men fullt godkänt!
Skulle tränat igår men tränaren ligger sjuk, krya på dig!!
Så, istället blir det hoppträning för Claes idag. Ska bli sjukt kul! Lite nervös är jag men det är ju bara träning. Så efter jobbet blir det direkt till stallet och fixa där och ta in och göra iordning Poker. Sen åka och hämta chaufför och släp, hämta Poker, åka och träna, åka tillbaka med Poker och köra tillbaka med släpet och chauffören. Lite omständigt blir det ju när jag inte fixat släp i tid som jag själv får dra ;)

Nu ska jag fixa det sista så är det dags att åka till jobbet strax :)

Till top