Söndag 30 september

Red Ninja i morse, var skönt att komma ut lite. Blev ett pass på ridbanan. Gick väl inte superbra men helt ok. Var hemma halv 12 och har fått fixat lite smågrejer, shoppat lite och så. Har hängt ut en maskin tvätt och har en ny igång men nu hänger det regn i luften så det var väl kanske inte helt lyckat.. Menmen det löser sig!
Jonas har gett sig ut med cykeln och jag ska förbereda middag. Men blir nog lite annat gjort först =)
 
Ser fram emot den kommande veckan och en minisemester!
Dock är det oktober imorgon! Hur gick det till? Har varit arbetslös i en månad nu :( Och ja, jag är arbetslös. Är även arbetssökande och förhoppningsvis mellan två jobb men jag förstår inte problemet med att säga att man är arbetslös? Det är ju så det är! Jag tycker inte det är något skamligt med det. Jag är nog anställd snart igen =)
Till top