Lördagkväll

Så här några timmar senare känner jag mig alldeles mör och helt slutkörd. Vi har spenderat dagen på soffan, lika utmattade båda två. Jag promenerade dock ner till torget och köpte pizza, trodde det skulle bli skönt med en promenad men det kändes mest tungt i hela kroppen.. Den är ju verkligen inte van vid 90min ansträngning på den här nivån! På GRC håller vi i och för sig på i 80min men då har vi ju lite "vila" under löpskolningen.
Jag är i alla fall mer taggad på Herkules Rambo TrailRun i slutet av oktober nu men vi får se hur det blir, de har ganska lågt deltagartak och jag vet inte hur stort intresset är men vill inte anmäla mig än... Först kommer ju Lidingö tjejlopp om 4 veckor. Så dags att komma igång med träningen igen efter flytt och grejer. Men skönt att veta att de pass jag fått in de senaste veckorna (GRC och de båda loppen) är av den längre typen tidsmässigt, det är det jag är sämst på i vanliga fall ;)

Nu befarar jag mest träningsvärken som bör uppenbara sig under morgondagen och om den beter sig som vanligt nå sin kulmen under måndagen.

Till top