3 veckors saknad

Nu, nu äntligen börjar jag känna mig något mer som människa! Bloggen blir ju tyvärr lite tråkig när jag bara ligger på soffan och latar mig, men det blir det nog snart ändring på!
Idag har jag orkat med ett helt ärende på stan (var tyvärr illa tvungen att göra det senast idag, annars är jag själv väldigt mycket emot att göra någonting alls om man är för sjuk för att jobba). Och i helgen hoppas jag orka med lite mer. Det är troligen bihåleinflammation jag har haft. Åtminstone stämmer det exakt in på symptomen.

Men träningen får vänta till på måndag eller möjligtvis en väldigt lätt MTB-tur i promenadansträngning på söndag. Då är det trots allt 3 veckor sen jag cyklade något annat än pendling. Helt sjukt! Inte konstigt att jag känner både saknad och abstinens!
#1 - - Saras träningsblogg:

Skönt att du börjar bli bra 😊ha en fin helg!

Svar: Ja det har varit en seg vecka!
Tack detsamma! :)
Carolin Arvidson

#2 - - Rund är också en form!:

Nej, inte allt konstigt...! ;-)
Krya på dig!
Kram M

Svar: ;)
Tack! Kram
Carolin Arvidson

Till top