Traillöpning och cykelmek

Mitt liv är en enda röra just nu, och kroppen visar tydligt att den inte trivs med det. Det är dags att få struktur igen!
Efter en halvdan start på träningsveckan så var det perfekt med traillöpning med Aktivitus ikväll! Ca 45 min aktiv traillöpning. Tekniska backintervaller stod på schemat och det är ju fantastiskt roligt ändå! Det är nog den typ av intervaller som blir mest kvalitativa för mig. Att det är backe är bara någon grej i mitt huvud, jag kan ta i mycket mer i backe än på platten. Och att det är tekniskt gör att man måste fokusera och inte kan tänka på hur jobbigt det är! Perfekt!

Dessutom är det i Skatås vilket gav mig en extra chans att lära mig hitta! Och lite tror jag allt att det hjälpte men jag skulle behöva åka dit och bara nöta grusvägar för att lära mig riktigt. När folk snackar om grusåttan som om det var världens mest självklara grej så känner jag mig mest förvirrad och snurrig!

Kom i alla fall hem till ett nästan färdiglagt golv och en sambo som mekade med min fincykel! Perfekt! Nu blir det ny body och ny kassett och snart snart snart kan jag vårpremiära jag också!



#1 - - Rund är också en form!:

Lyssnade du på mina tankar, när jag skrev om att jag är starkare i backar än på flacken igår kväll....?? hihi! ;-)
En bra egenskap, om du frågar mig.

Kram M

Svar: Haha ja kanske!
Håller med! Definitivt en bra egenskap!!
Kram
Carolin

Till top