Tentaplugget igång!

Idag har jag varit duktig! Har påbörjat tentaplugget! Anke kom vid halv 12 tiden så har vi suttit och pluggat matte till typ 4. Jag känner att det faktiskt gick riktigt bra! Ett par sånna här dagar till och jag är redo för tenta! Diskuterade med en kompis igår och vi kom fram till att det är bättre att göra roliga saker om dagarna än att sitta med näsan i en bok och satsa på 5or i allt. Skönt att det finns någon med samma tankesätt som jag! För jag ser ingen mening i att försöka få högsta betyg om man inte har roligt om dagarna. Så jag råpluggar hellre lite nu. Men som sagt så känns det som man kommer kunna det ganska okej om man sitter ett par dagar till bara. Har ju 2 veckor på mig till tentan!

Ikväll blir det film med chicksen! Och imorn blir det träningshoppning i Susedalen.

#1 - - Andreas:

det låter väl bra ;p

Till top