Helgen i sammanfattning

Det blev kåren i fredags kväll. Fast där var stängt egentligen men vi fick sitta på terassen och beställde pizza och drack lite. Sen gick vi hem till mig och drack lite till tills jag inte orkade mer och slängde ut gästerna. Bara 2 visserligen eftersom mange fick stanna, men endå. Då var väl klockan 1 eller nått. Sen igår blev det plugg tills jag skulle till jobbet vid 4. jobbade till halv 12 och så åkte jag hem till mamma och pappa och sov där och sen i morse åkte vi till farmor men jag stack igen efter en halvtimme för jag skulle jobba igen kl 10. Var klara kvart i 6 =) Lotta och Berra hade räknat med kl 8 så vi hade varit väldigt duktiga med över 110 gäster =) Jag stod i disken hela dagen men det var helt okej det också!  Sen var det hem, duscha och ta på rena kläder och så till Fyllinge för lite mat. Och nu har jag och Mange precis gjort klart dagens insats på hemtentan. Det sista får bli imorn eftersom vi måste åt högskolebiblioteket som har varit stängt hela helgen =/

Men nu ska jag finlira lite på min version och så blir det lite tv och så sen blir det la sova så man orkar upp och börja igen kl 10 imorn.

Har förresten fått veta att jag får vara ledig nästa lördag!! Så jag kan vara med på avslutningsfesten med maskin!
Till top