Allt klart?

Insåg precis att det bara är en vecka och två dagar kvar till min tävlingsdebut! Peppad som bara den men har börjat fundera på om jag har allt jag behöver... Har ingen kavaj men får låna Lisas. Har min nya hjälm i bilen och lika så sporrar, skor och shortchaps, fast dessa ska putsas upp först! De vita ridbyxorna är inte nytvättade men jag tror att de får duga iallafall, de är inte skitiga. Fast kanske ska prova de andra vita, har jag tur så passar de igen! En skjorta har jag, fast måste se om den verkligen passar, vad har man annars under kavajen?
Okej, det var min utrustning. Eller har jag glömt något?
Tina har sin sadel och träns som ska putsas och vitt schabrak har jag i bilen. DET skulle dock behöva tvättas. Så det får jag försöka hinna med i veckan. Hästen ska knoppas, förhoppningsvis går detta göra kvällen innan, måste kolla det med Carolina! Ska planera tiden, när jag behöver åka och så och dubbelkolla med Jenny som snällt nog ska följa med som moraliskt stöd och hjälp. Får inte glömma att få passet av Carolina heller! Och så ska programmet läras in. Men jag tror jag kan det ganska bra! Tycker det här känns såå spännande!
Till top