Älskade Bina

Åkte hemhem idag. Det var meningen att det skulle bli en bra dag, men det blev en av de värsta. Min älskade hund har varit svullen i benen ett tag nu och går inte ut ur hundgården om hon inte måste och skakar i benen när hon står. Men hund som hon är så vill hon inte visa att hon har så ont så hon försöker bete sig som att allt är bra. Men man såg på henne att hon inte mådde bra.
Så idag blev hennes sista dag. Jag såg henne första gången bara strax efter att hon fötts den 14 augusti 2010. Hon har funnits hos mig i större delen av mitt liv, 11 år, 2 månader och 10 dagar gammal blev hon. Det gör ont.
Jag har aldrig träffat en så snäll hund. Jag kan inte minnas att hon aldrig blivit arg. Kan inte minnas att hon någonsin morrat.
Jag kan inte förstå det. Jag vill inte. Jag orkar inte.
Till top