Onsdag 27 juni

Ni vet ibland när man bara känner sig så trött på allt och bara vill krypa ner under en filt i soffan och stanna där, länge? Så känner jag idag. Förkylningen vill inte släppa, Har lätt ont i huvudet typ hela tiden. Långa dagar och alldeles för mycket att göra på jobbet. Och en ovisshet för hösten. Att poker idag lyckades göra något med benet när vi tömkörde så han plötsligt blev halt gör ju inte saken bättre. Jag såg verkligen fram emot att komma igång igen.. Snälla hjälp mig hålla tummarna för att det bara var någon tillfällig grej och att han är bra igen imorgon!
Så, nu kryper jag ner under täcket efter ett par timmar i soffan. Upp med tuppen imorgon som vanligt så är väl lika bra att försöka sova bort depressionen...

Min älskade Poker! Han har lärt mig så mycket och gett mig så mycket glädje! Trodde aldrig att en häst skulle kunna göra så mycket för mig som han gjort.

Till top