Måndag eftermiddag

Har tagit kväll nu efter en dags arbete. Blev bara 8 timmar för jag fick liksom slut på saker att göra.. Eller ja, jag hade kvar att köra ved men det regnar liksom så tar det imorgon istället ;) Och lite andra saker som jag inte kan göra själv och så. Men blir lite jobb till sen för jag lovade att byta däck på farmors bil, men väntar till pappa kommer hem så han kan vägleda ;) Nej, jag kan inte sånt själv. Har ju en pappa som jobbar på bilfirma så för det mesta har han gjort det på jobbet. Är rätt säker på att jag skulle klara det om det krisar men känns ändå lugnast att ta hjälp ;)

Ikväll ska vi nog en sväng till syster så ska väl måla klart hennes garderob. Sen blir det nog en hyfsat tidig kväll så jag kommer upp imorgon ;) Har ont och är stel lite överallt i kroppen, är ju inte van att ens röra på mig nu för tiden och idag har det vart mycket tunga lyft och annat väl ansträngande.
Till top